BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, May 18, 2011

~~ mood : borink ~~

awat la borink sgt asenyer rinie..
nk wt ayat la ckit to yyg akuw..
hehe..

..JuSt 4 U yAYuNkk..


|| Mata || aku dianugerahkan oleh Allah untuk melihat kamu kerana dengan melihat kamu, aku blh jadi tenang coz pada kamu terpancar seribu ketenangan buat aku..

|| Telinga || aku dianugerahkan oleh Allah adalah untuk mendengar suara kamu dan mendengar setiap kata-kata y dikeluarkan dari mulut kamu untuk aku y bisa membuatkan aku merasa begitu bermakna setiap kali mendengarkan kata-kata manis darimu..

|| Mulut || aku dianugerahkan oleh Allah hanya untuk bersembang dan beramah mesra dengan kamu n dengan harapan bisa membuatkan kamu merasa selesa bila bersembang dan berbincang dengan ku walaupun aku yang xpndai bersembang..

|| Tangan || aku pula dianugerahkan oleh Allah adalah untuk dipimpin oleh kamu ke jalan kebahgiaan dan hope ia berkekalan hingga ke hujung nyawa..cume kamu y bisa membawa ku ke jln kebahagiaan..

cowie la erk, ayat tah papee..
men taip jew...
xpe..cikgu BM xcheck pown..
hehe..