BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, May 18, 2011

~~ RinDu My FamilY sGt2 Daa ~~

Huhu.. lamenyew aku dok kelik klate..kelik hok time ado date ngn doc ri 2 jew..
2 pown balik dok dang wak gpo pown..sbuk g mari g mari ngn ulang alik g hsptal jah..
xsempat nk manje2 ngn ma n my fmly :(
huhu...rindu dpa sma sgt2..

RiNdu SaMa :

|| My Mum ||
--> rndu ma cuap nsi lg
--> rndu masakan ma lbh2 lg sotong plut..perrhh..cdp oooo..
--> rndu nk tdo ngn ma

|| My DaD ||
--> rndu nk tngu abh blik skolah n makn nsi skali
--> rndu abah pnggil makn nasi time aku majok.
--> rndu abah pkaikan tali ksut, last abh pkaikn time dftar JMTI.
--> rindu abah bkkan pntu kete kat aku time nk anto aku naek bas mai kedah..
--> rndu abah blikan gula2 byk2 lg

|| AbE AyiEE ||
--> abg y teristimewa y dianugrahkan oleh Allah y membuatkan
 fmily kami happy dgn tingkah laku dier..hehe..
byk sgt cter dier y leh wt org umah aku pecah perut
je bila tringat kat bnda y dier wat..hehe
--> abg y sllu wat umah aku tergelak sal dier jew..hehe
--> rndu dier sllu je pesan makanan lau tgok org nk kuar g shoping...
hehe..suh bli nuget la, hotdog la, ayam la, isi ketam la..
--> rindu dier mai tanyer kte sal bnda y dier suke la..
pantang je tgok org free, dier mai la nk sembang..hehe..
cian dier..dier suke lau kiter sembang sal bola, sal gusti,
 sal bntg cam lam cter ntional geogrfi2..

|| Kak AkuW ||
--> rndu dier kco aku time nk tdow..
tarik bebear aku sampai ngis
--> rndu "jepuk bawe" cdp kowt dier wt
--> rndu dier marah aku..hehe

|| AbE DiN ||
--> rndu dier myakat aku..
kene kan aku xabis2..
report kt abah aku msj ngn boy aku
klau dier nyakat pasti dier akan wt aku ngis je sllu..

|| Abe Apik ||
--> rndukn dier y sllu wt aku marah..huhu
--> rndu dier y sllu tmankn aku p shoping..hehe..

|| ShAuQi ||
--> rndukn dier curi lektop aku je sllu..
ske sgt men lektop lau aku blik..
dalam dk leka tgok2 dier da mghilang xtau p ane..
pngil2 xdgr..tgok 2 dk men lektop diam2 upenyer..
--> rndu nk bertengkar ngn dier je sllu..
keras kpale..xnk dgr ckp org..
geram sgt kt dier..abih kuat aku y ngis xleh nk lwan dier..
urrmmm...

|| mAsTura ||
--> rndu dier y xabih2 sllu tnyer sal abe paeh dio jew ble nk mai klantan
--> rndu dier kco aku time aku syok2 dk diam sowg2 mai2 tiup tlinga aku, 
melompat aku..geram tol..lau xdpt tlinge, leher dier pown jadi la dier nk tiup..
pantang je mai dk dkt aku..huh..pnt aku nk tahan..

|| AwIee ||
hah..adik bongsu aku y manjeww..
suke dk kt dier time dier dk stdy..hehe..
rndu dier blikan aku makanan tah pape...
makanan y leh merosakkan..hehe..snex2 la nie la..smua dier ade..
stok terbaik nyer la..hehe..


AnDDD Cowg g Y Xleh DlupakANN..hehe


|| AriFF ||
--> budak kecik yang wat aku rindu gler2 kt dier..
urm..ske men ngn dier..windu sgt2..
--> budak kecik y byk mulut..xlarat nk layan..hehe..
y pling ske tgok video lagu twinkle2 ngn dier..hehe..
xsempat lg video 2 nk stop die da tau da nk abis dier suh lak buke lg..hehe..
--> rindu nk tgok cter cartoon ngn dier sambil baring n dk getel tlinger dier...
hehe..pada muke..sambai ma ckp dier da terlena pown aku dk
getel g sambil tgok cter..hehe..cowie nah ariff..




urm...rindu dpa sgt2 la..aduihh...aku nie merosakkan bahase jew..hehe..bahasa Kedah + bahasa Kelantan
^___^